Danmarks bedste KIA forhandler - Hvad kræver det egentlig?

Udklip (1)

Hvad kræver det egentlig at være Kia forhandler? Og i vores tilfælde Danmarks BEDSTE Kia forhandler?

Det er slet ikke så lidt. Vi bliver auditeret hvert år og i år har vi endnu engang bestået Kias forhandlerstandarder. Det vil sige, at vi stadig er autoriseret Kia forhandler! Og det skulle vi egentlig også gerne være. Både i 2010 og 2014 er vi nemlig blevet kåret til Danmarks bedste Kia forhandler, og den standard vil vi gerne opretholde.  
 

  • Udstillingslokale
    Vi har masser af plads til jer og vores biler - men kender I det, at næsten ligegyldigt hvor meget plads, man har, kan man altid bruge mere - selv i vores tilfælde. Vores udstillingslokale er nemlig 311 kvadratmeter, og det er rigeligt i forhold til retningslinjerne, men ikke altid stort nok til vores fine biler. 
     
  • Udendørs- og indendørsareal
    Ikke nok med at vi gør de mange indendørs kvadratmeter rene - men vi sørger også for, at de mange udendørs arealer er ryddelige og pænt vedligeholdt, så det ser indbydende ud for Jer :-) 
     
  • Parkering
    Vi har rigelig med plads til vores kunder, men ligesom med vores udstillingslokale, så kan vi også her bruge mere plads, når det trænger på. Vores pladser er markeret og synligt skiltet med ’kundeparkering’, så det er let for vores kunder at parkere hos os. 
     
  • Sælgerkontor
    De dedikerede Kia sælgeres kontor ligger i forbindelse med udstillingslokalet, og der er masser af plads til at vores kunder kan få en god snak med vores sælgere. De kan sågar tage familien med, små som store. 
     
  • Demobiler
    Det er altid muligt for vores kunder at prøvekøre mindst 9 af vores Kia modeller, da vi har masser af demobiler, som står klar og venter på Jer. 
     
  • Prøveture
    Vi tager altid kopi af vores kunders kørekorts. Det gør vi, så vi kan dokumentere, at vi har kunder ude og testkøre vores biler. Det er nu ikke noget problem, da vi på daglig basis har adskillige biler ude og trille med potentielle nye ejere.
     
  • Forretningsudviklingsplan
    Hvert år inden udgangen af december, laver vi en plan for udviklingen af virksomheden. Det gør vi, så vi kan følge med. Både med tiden og med vores kunders ønsker. Heldigvis er vores kunder rigtigt gode til at give udtryk for, hvad de vil have, og det er altid en god retningsviser for os. 

At være under sydkoreanske hænder er ikke en let opgave, og ovenstående punkter er bare et lille afsnit af, hvad det kræver at forhandle Kia biler.

Vi er rigtig stolte og glade for at være Kia forhandler, og endnu mere glade og stolte er vi over, at så mange af Jer kommer til os - både for at få kælet lidt for jeres bil og for at undersøge mulighederne for at købe ny bil hos os.

Ikke kun service til KIA kunder

Det er selvfølgelig også vigtigt at pointere, at den service man får som KIA kunde ikke er anderledes end den man får som Fiat- eller Mitsubishikunde - eller uanset hvilket som helst mærke man kommer til os med. 

Vores kunder er det vigtigste råstof. Så når vi gør hvad vi kan for at give Jer en god oplevelse og service her, så er det ikke bare for at få en god evaluering næste gang - det er i langt højere grad fordi, vi gerne vil have at I kommer igen. 

TAK fordi I er med til at gøre det sjovt at arbejde her. Det er dét der gør det virkelig værd at kæmpe for, at få titlen som Danmarks bedste KIA forhandler igen.