Danmarks bedste forhandler af KIA 2010, 2014 og 2019

Danmarks bedste KIA forhandler 2010, 2014 og 2019

Danmarks bedste kia forhandler 2010, 2014 og 2019

Det var egentlig bare en almindelig travl dag på arbejdet. 

Vi havde sendt Iver afsted til Kia's årlige Kick Off, hvor det forgangne år rundes af, og alle tiltag for det kommende år præsenteres for os forhandlere. Det er altid spændende at se, hvad der skal ske i det nye år, og vi så frem til at få Iver retur, med spændende nyt om udviklingen hos Kia Motors. 

En sms tikker ind...

I løbet af dagen kommer der pludselig en sms ind fra Iver. Der står ikke så meget. Det er faktisk bare et billede af slideshowet på mødet, og vi skulle lige forstørre billedet... kigge på hinanden, og derefter på billedet igen, før det gik op for os, hvad det var der stod...

(Artiklen fortsætter under billedet)

Fjord-Frandsen Biler var igen blevet årets forhandler i Danmark. Og ikke nok med det....

Vi tog også prisen for "Mest tilfredse kunder" i 2019

Vi er bare så glade for de fine titler. Mest af alt er vi dog bare glade for at gå på arbejde hver dag, og gøre det vi kan lide, sammen med vores team af dygtige medarbejdere. 

Og det er åbenbart dét, der skal til. Glade medarbejdere skaber bedre resultater - og det giver glade og tilfredse kunder. 

Årlig audit skal beståes

Vi bliver auditeret hvert år og i år har vi endnu engang bestået Kias forhandlerstandarder. Det vil sige, at vi stadig er autoriseret Kia forhandler! Og det skulle vi egentlig også gerne være. Både i 2010 og 2014 blev vi nemlig kåret til Danmarks bedste Kia forhandler, og den standard lovede vi os selv at opretholde. Det har vi gjort, og derfor er vi nu igen blevet kåret som Kia Platinum Prestige Dealer, og kan i hele 2020 kalde os Danmarks bedste Kia forhandler.
 

Hvad kræver det egentlig at være Kia forhandler?

  • Udstillingslokale
    Vi har masser af plads til jer og vores biler - men kender I det, at næsten ligegyldigt hvor meget plads, man har, kan man altid bruge mere - selv i vores tilfælde. Vores udstillingslokale er nemlig 311 kvadratmeter, og det er rigeligt i forhold til retningslinjerne, men ikke altid stort nok til vores fine biler. 
     
  • Udendørs- og indendørsareal
    Ikke nok med at vi gør de mange indendørs kvadratmeter rene - men vi sørger også for, at de mange udendørs arealer er ryddelige og pænt vedligeholdt, så det ser indbydende ud for Jer :-) 
     
  • Parkering
    Vi har rigelig med plads til vores kunder, men ligesom med vores udstillingslokale, så kan vi også her bruge mere plads, når det trænger på. Vores pladser er markeret og synligt skiltet med ’kundeparkering’, så det er let for vores kunder at parkere hos os. 
     
  • Sælgerkontor
    De dedikerede Kia sælgeres kontor ligger i forbindelse med udstillingslokalet, og der er masser af plads til at vores kunder kan få en god snak med vores sælgere. De kan sågar tage familien med, små som store. 
     
  • Demobiler
    Det er altid muligt for vores kunder at prøvekøre mindst 9 af vores Kia modeller, da vi har masser af demobiler, som står klar og venter på Jer. 
     
  • Prøveture
    Vi tager altid kopi af vores kunders kørekorts. Det gør vi, så vi kan dokumentere, at vi har kunder ude og testkøre vores biler. Det er nu ikke noget problem, da vi på daglig basis har adskillige biler ude og trille med potentielle nye ejere.
     
  • Forretningsudviklingsplan
    Hvert år inden udgangen af december, laver vi en plan for udviklingen af virksomheden. Det gør vi, så vi kan følge med. Både med tiden og med vores kunders ønsker. Heldigvis er vores kunder rigtigt gode til at give udtryk for, hvad de vil have, og det er altid en god retningsviser for os. 

At være under sydkoreanske hænder er ikke en let opgave, og ovenstående punkter er bare et lille afsnit af, hvad det kræver at forhandle Kia biler.

Vi er rigtig stolte og glade for at være Kia forhandler, og endnu mere glade og stolte er vi over, at så mange af Jer kommer til os - både for at få kælet lidt for jeres bil og for at undersøge mulighederne for at købe ny bil hos os.

Ikke kun service til KIA kunder

Det er selvfølgelig også vigtigt at pointere, at den service man får som KIA kunde ikke er anderledes end den man får som Fiat- eller Mitsubishikunde - eller uanset hvilket som helst mærke man kommer til os med. 

Vores kunder er det vigtigste råstof. Så når vi gør hvad vi kan for at give Jer en god oplevelse og service her, så er det ikke bare for at få en god evaluering næste gang - det er i langt højere grad fordi, vi gerne vil have at I kommer igen. 

TAK fordi I er med til at gøre det sjovt at arbejde her. Det er dét der gør det virkelig værd at kæmpe for, at få titlen som Danmarks bedste KIA forhandler igen.